RODO, czyli przetwarzanie danych osobowych w SalsoMania Studio Tańca

wpis w: News | 0

Od dnia 25 maja 2018 roku zaczęły obowiązywać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). W związku z tym „Salsomania” Studio Tańca, zwane dalej Studio, realizuje swój obowiązek informacyjny wobec osób, których dane przetwarza i zwraca się z prośbą o przeczytanie poniższej informacji.

Jakie dane osobowe przetwarzamy?

* adres email, z którego otrzymujemy zgłoszenia na kursy oraz zapytania, na które odpowiadamy.
* nr telefonu, do szybszego kontaktu w przypadku informacji na temat wybranego kursu (np. potwierdzenia kursu/godziny/dnia bądź ewentualnych zmian)
* dane niezbędne do wystawienia faktury dla firm (adres, NIP) oraz osób prywatnych na życzenie (adres).

Kto jest administratorem danych?

Administratorem danych osobowych jesteśmy my, czyli „Salsomania” Studio Tańca z siedzibą w Opolu, ul. Nizinna 1/20, 45-814 Opole, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 39050, NIP 6731763833, REGON 160222535.

Jak skontaktować się z nami?

We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
* wyślij wiadomość pod adres e-mail: zapisy@salsomania.opole.pl lub
* zadzwoń pod numer: tel.796 123 067

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi i realizacji zamówień oraz w celach rozliczeń rachunkowych i podatkowych, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. b) i f) RODO. Szczegółowo:
* Twój adres email oraz nr telefonu przetwarzamy w celu odpowiedzi na Twoje zgłoszenie lub zapytanie odnośnie kursów/warsztatów/imprez przez nas organizowanych oraz w celu ewentualnego kontaktu informacyjnego odnośnie wybranego przez Ciebie kursu (np.potwierdzenia kursu/godziny/dnia bądź ewentualnych zmian).
* Twój adres oraz NIP i nr konta bankowego (w przypadku firm) wykorzystujemy jedynie do wystawienia dokumentu księgowego na Twoje życzenie. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek zawarcia umowy. Niepodanie tych danych uniemożliwi jej zawarcie.

Komu udostępniamy Twoje dane?

Twoje dane przekazywane są podmiotom, które świadczą dla nas usługi kurierskie (wysyłanie dokumentów w formie papierowej),
hostingowe – (bezpieczne serwery, w tym serwery pocztowe, które wynajmujemy od podmiotów profesjonalnie zajmujących się przechowywaniem danych i świadczeniem usług poczty elektronicznej).

Jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 3 lat od daty zakończenia świadczenia usług (dane służące do obsługi i realizacji zamówienia) oraz 6-ciu lat (informacje rozliczeniowe).

Jakie masz prawa i jak możesz z nich skorzystać?

Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.